“HowCome har en mission om, at styrke alle vores kunders bundlinjer, både de økonomiske, samfundsmæssige og menneskelige – med særlig fokus på sammenhængen mellem det psykiske arbejdsmiljø og resultatskabelsen.”

HowCome drives af Karin Hoeck, der har faciliteret værdiskabende udviklingsprocesser for direktioner, ledere og medarbejdere på alle organisatoriske niveauer siden 1995. Desuden fungerer Karin som foredragsholder og ordstyrer i større debatter.
Til særlig komplekse opgaver har HowCome samarbejde med et solidt velfunderet og kompetent konsulentkorps, som håndplukkes til den enkelte opgave.
HowCome har også en CSR (Coporate Social Responsibility) politik. Vi tilstræber at bidrage til de organisationer og virksomheder, der tager ansvar for deres sociale og miljømæssige fodaftryk
Karin Hoeck er dansk-canadier født i 1966. Hun er uddannet diplomkandidat i afsætning, ledelse og organisationsudvikling, suppleret med organisationspsykologi fra Bergen Universitet, Norge. Dertil kommer uddannelse som proceskonsulent og personlig coach, samt certificering i personprofiltesten JTI og forandringsledelsesværktøjet Changesetter.
Karrieren startede i 1991 – 1995 som PR/Marketing ansvarlig for det engelsk- og dansktalende marked for LOOC (Lillehammer Olympic Organization Commitee – Hafjell & Kvitfjell). Derfra førte det til spændende lederjobs på den Norske Ambassade i København, Phonak og Adventure World. HowCome blev etableret i 2002.
Referencer fra tidligere opgaver kan læses her Referencer